masaż sportowy
60 min

130 zł

90 min

170 zł

120 min

Tajski masaż sportowy niezależnie od profesjonalności i regularności uprawiania sportu przez klientów i intensywności wysiłku fizycznego podczas treningów, dostosowywany jest do indywidualnych potrzeb. Do najważniejszych założeń zabiegu należy właściwe przygotowanie ciała do aktywności fizycznej – rozgrzanie mięśni i stawów, zabezpieczenie przed ewentualnymi kontuzjami i urazami, a także regeneracja po ciężkim treningu – zmniejszenie odczuwalności zmęczenia oraz zredukowanie zakwasów.

Przebieg tajskiego masażu sportowego

Podczas trwania zabiegu, osoba masowana ubrana w jednorazową bieliznę, przyjmuje pozycję leżącą, najpierw na brzuchu, a następnie na plecach. Na wstępie, masażystka bazując na technice masażu klasycznego, rozgrzewa mięśnie, rozcierając, ugniatając i oklepując ciało. Zaczyna od stóp i dolnych partii nóg, rozluźniając je i rozgrzewając, po czym przechodzi do ud, pleców, klatki piersiowej, ramion, barków i rąk. Sesja kończy się masażem głowy i twarzy.

Zabieg wykonywany jest dynamicznie, przy użyciu większej siły niż w przypadku masażu klasycznego, dlatego uciskanie określonych miejsc, może powodować dyskomfort.

Rodzaje masażu sportowego różnią się nieco w zależności od aktywności fizycznej. Wyróżniamy:

  • Delikatny masaż kondycyjny, który polepsza sprawność, krążenie i ukrwienie, oczyszcza organizm z toksyn oraz wzmacnia układ nerwowy. Korzystają z niego głównie osoby nietrenujące zbyt intensywnie, sportowcy w początkowej fazie sezonu, po zakończeniu rozgrywek sportowych bądź podczas przerwy w zawodach.
  • Masaż przed wysiłkiem, który niweluje stres, zwalcza bezsenność oraz poprawia koncentrację.
  • Masaż po treningu, który zapobiega zakwasom i przeciążeniom mięśni.
  • Masaż regenerujący organizm po intensywnym wysiłku fizycznym, treningu bądź zawodach.

Tajski masaż sportowy – dla kogo?

Siła i dynamika tradycyjnego masażu połączona z głębokim relaksem charakteryzującym masaż olejkami aromatycznymi, nie tylko rozluźnia, lecz także likwiduje ból i przykurcze. Zabieg polecany jest przede wszystkim osobom, które:

  • uprawiają sport zawodowo
  • trenują amatorsko
  • cierpią na bóle stawów i mięśni
  • borykają się z bólami punktowymi nerwów
  • mają problem ze swobodnym poruszaniem się
  • są osłabione, z zauważalnym spadkiem energii
  • intensywnie pracują
tajski masaż sportowy

Korzyści tajskiego masażu sportowego

Tajski masaż sportowy pomaga:

  • głęboko się odprężyć (umysłowo i fizycznie)
  • zredukować bóle stawów i mięśni
  • rozluźnić i rozgrzać mięśnie
  • uelastycznić ścięgna
  • zniwelować skutki przetrenowania
  • szybciej powrócić do formy np. po kontuzji
  • polepszyć dopływ substancji odżywczych do mięśni
  • wymodelować sylwetkę
  • zwiększyć zakres ruchów
  • polepszyć krążenie krwi i limfy
  • zmniejszyć uczucie zmęczenia
  • uspokoić się, wyciszyć
  • dotlenić mięśnie i skórę
  • stymulować metabolizm
  • skrócić czas regeneracji pomiędzy treningami
  • polepszyć pracę układu nerwowego
  • zapobiec urazom
  • leczyć kontuzje
  • oczyścić organizm z toksyn
  • zmniejszyć ból
  • w walce z bezsennością

Dzięki specjalnym olejkom aromatycznym, masaż dodatkowo regeneruje, odpręża oraz likwiduje bóle po aktywności fizycznej.

Przeciwwskazania do tajskiego masażu sportowego

Choć masaż sportowy jest nierozłącznym elementem życia każdej osoby profesjonalnie zajmującej się sportem, istnieje kilka przeciwwskazań do jego wykonania.

Masaż nie jest także zalecany osobom, które nie uprawiają żadnych sportów.

PimTajlandia
AyuBali
YaniBali
YuiTajlandia